In order to ensure the highest quality of our services, we use small files called cookies. When using our website, the cookie files are downloaded onto your device. You can change the settings of your browser at any time. In addition, your use of our website is tantamount to your consent to the processing of your personal data provided by electronic means.
Back

波蘭貿易代表團抵達台灣

17.05.2022

波蘭經濟發展與科技部政務次長 Grzegorz Piechowiak 先生率貿易代表團抵達台北,進行為期 3 天的訪問,探討商業、貿易和科技等領域的新合作機會。

Office

波蘭代表團由貿易官員和企業代表組成,計劃在台灣逗留至5月20日。訪問期間,雙方參加第10次台波經貿諮商會議及兩場「台波投資論壇」。在台北和高雄舉行。

「代表團旨在加強波蘭和台灣之間的經濟對話,為更多的商業合作和新投資鋪路。波蘭受益於其在歐洲中心的戰略位置和發達的基礎設施,再加上龐大的內部市場和才華橫溢的專業人士。對於願意在歐洲擴張的台灣企業來說,這是一個很好的目的地。」——波蘭臺北辦事處處長高則叡說道。

波蘭代表團還訪問國家發展委員會和新竹科學園區。

{"register":{"columns":[]}}